Çarşamba, Ağustos 02, 2017

Seyrüsefer Defteri 84


++ The Look of Silence (2014) sarsıcı bir belgesel, mutlaka izlenmeli (31 Temmuz). ++    Apflickorna (2011) tuhaf bir ergen filmi diyelim, İsveç'ten, bütünü değil kimi sahneleri çok başarılı (30 Temmuz).++ Tuna ile birlikte Valerian and the city of a thousand Planets'e gittik, Tuna taklit dedi, beklentim düşüktü, ben savrulmalarına rağmen beğendim (29 Temmuz). ++ Miss Peregrines Home For Peculiar Children (2016) hem kısalmalı hem de uzamalıymış, fantastik evrene daha erken girilmeliymiş (28 Temmuz).++ Berlin Syndrome (2017) inandırıcılık sorunu yok değil ama seyrettiriyor (27 Temmuz). ++ Sully (2016) Histori Çanel belgeseli gibi olmuş (26 Temmuz).  ++ Paranoia (2013) iyi bir kara hikaye olacakkken mutlu sonlu gençlik şeysi oluyor (25 Temmuz). ++ The Promise (2016) zor mesele, klişesiz ilerleyememişler, finali dökülmüş (24 Temmuz). ++ Kong Skull Island (2017) B-Movie abartısını aramışlar, bulmuşlar mı, anca nostaljinin kuyruğuna takılabilmişler diyeyim (23 Temmuz). ++ Escobar Paradise Lost (2014) merak ettiğim filmdi, ikinci yarı temposu gayet iyi bir kara hikâye olmuş (22 Temmuz). ++ İstanbul seyahati (21 Temmuz). ++ In a World (2013) sitcom olabilirmiş, o havada, o iyimserlikte bir film (20 Temmuz).++ Triple 9 (2016) başta kadro kalabalığı yüzünden karakterler ve entrika oturmasa da finale doğru iyi toparlıyor, iyi bir kara hikâye oluyor (19 Temmuz).++ Hateship Loveship (2013) potansiyeli yüksekmiş, iyimserliğe çekmişler, iyi dizi hikayesi olur (18 Temmuz). ++ The Intruders (2015) ergen işi korku-gerilim diyelim, esrarengiz eve gelen kızın dırınım dırınımı (17 Temmuz). ++ Harlots Sea1 Ep.7 ve 8'i seyrettim (16 Temmuz). ++ Below Her Mouth (2016) Cosmopolitan tarzı bir lgbt filmi olmuş (15 Temmuz).++ Syrup (2013) filmin bir enerjisi var ama gerisini getiremiyor, hele final çok öğretmen işi olmuş (14 Temmuz).++ Harlots Sea1 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (13 Temmuz).++ Still Life (2013) güzel ve iyimser bir film (12 Temmuz). ++ The Lost City of Z (2017) belgesel havasında, iyi oyunculuklar var ama kurgusundan dolayı gerilimi yok (11 Temmuz). ++ Jordskott Sea1 Ep.9 ve 10'u seyrettim (10 Temmuz). ++ The Mummy (2016) pek parlak değil, sarih değil (9 Temmuz). ++ Tuna ile birlikte Spiderman: Homecoming'e gittik (8 Temmuz). ++ Jordskott Sea1 Ep.7 ve 8'i seyrettim (7 Temmuz). ++ İstanbul seyahati (6 Temmuz). ++ Collide (2016) True Romance ikilisinden biri illegal driver diğeri böbrek hastası, aksiyon yer yer iyi, geneli vasat diyelim,(5 Temmuz). ++ Jordskott Sea1 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (4 Temmuz). ++Modus Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (3 Temmuz).++ Three Man to Kill (1980) Fransız polisiyesi, Alain Delon aksiyonu, yeniden yorumlanabilir (2 Temmuz).++ Jordskott Sea1 Ep.3 ve 4'üseyrettim (1 Temmuz).



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails