Cumartesi, Şubat 11, 2017

Kötü Adam Kahkahası


Çevremdekilere şunu söylüyorum, bak şu insanı tanıyorsun, e sen bunu biliyorsun ve onun haksızlığa uğradığını teslim ediyorsun da o listelerde benzer insanlar olabileceğini neden düşünmüyorsun?

Gazi Üniversitesinin eski rektörü cemaatçi-darbeci şüphesiyle tutuklanınca, onun döneminde işe girmiş, amir, memur, şucu, bucu herkes ama herkes işinden atıldı mesela... Hepsi mi cemaatçi? Hepsi mi rektör eliyle işe girdi? Kaç kişi biliyor olup biteni? Bu insanlar niye suçlu bilen var mı? Suçlarının ne olduğu söylenmiş mi mesela? Peki bu insanlar aylardır işsizler, nasıl geçiniyorlar, nasıl yaşıyorlar, evlerinde ne pişiyor aklına getiren var mı?  Bir işe girip çalışma hakları var mı sizce?

Hadi arkadaşlarım Solcu, öbürü de sizin Fetöcü dediklerinizden... İlgisi illiyeti olmayan, işinde gücünde ihraç ettiğiniz insanlar ne olacak, onlara yaptıklarınızı, çektirdiklerinizi nasıl telafi edeceksiniz. İnsan olan, insan kalan utanır mı diyeceğiz?

İnsanlar dört ay önce, beş ay önce üniversiteden istifa etmiş, sen bilerek ve isteyerek istifalarını bekletiyor, sonra da işten atıyorsun. Nedir bu? Öyle gitmek olmaz, ben kovuyorum şehveti mi bu...

İnsanları çağırıyor, gencecik insanlara ihraç edileceksin, ben seni kurtaramam yoksa diyerek imzasını geri çektiriyor, sonra da hiçbir şey olmamış, böyle bir şey yaşanmamış, böyle bir şey konuşmamış gibi onları yine ihraç ediyorsun. Nasıl bir ruh halidir bu?

Kötü adam klişesi diye bir şey vardır, kötüyüm ben diye kahkahalar atarken komedisi yapılır...Akıllara ziyan...Artık şaşıramıyorum bile...

"Atın, atın hepsini atın!" kahkahası nasıl atılır acaba?

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails