Cumartesi, Kasım 01, 2014

Seyrüsefer Defteri 52



Minuscule the Valley of the Lost Ants, yirmi milyon euroluk bir bütçeye, bana daha iyisi çıkardı gibi geldi, yine de ilginç (31 Ekim). + Lust For Love, vasat altı aşk filmi + Sx Tape, düşük bütçeli gerilim, kötü film kontenjanından (30 Ekim) +Ray Donovan Sea 2 Ep. 2 ve 3'ü seyrettim (29 Ekim). + Dallas Buyers Club (2013), iyi oyunculuk (28 Ekim). + Oculus (2014) şaşırtmıyor (27 Ekim). +Aftershock (2012), şıkır şıkır başlayıp felaket, korku ve gerilimine dönüşüyor, bazen ilginç (26 Ekim). +Holy Ghost People, koyulaşabilse başka bir şey olabilirmiş (25 Ekim). +Heavenly Sword (2014) demo izler gibi (24 Ekim). +The Knick Sea 1 Ep 8 ve 9'u seyrettim (23 Ekim). + Another me (2013), hikâye uyarlamaymış, fikir vasat, kız güzel, bir sürü Mtv klibi sahnesi (22 Ekim).+ Fort Bliss, aslında melodramatik açıdan vasat, ilginçliği bir kadın askeri anlatması (21 Ekim). + The Knick Sea 1 Ep 6 ve 7'yi seyrettim (17 Ekim). + Ev (2010), bir yere kadar iyi gidiyor, sonra hem dağılıyor hem çok meşaşj oluyor (20 Ekim). + Houdini, Tarih Kanalı işi, ilginç sahneler var, fazla enformatik (19 Ekim). + Atlıkarınca, şiir-şair tercihini çok anlamadım, iyi oyunculuk var, karakter ilginç (18 Ekim). + The Knick Sea 1 Ep 6 ve 7'yi seyrettim (17 Ekim). + Hazard Jack, slikon, salça ve testere filmi (16 Ekim).+  The Knick Sea 1 Ep 4 ve 5'i seyrettim (15 Ekim).+  Sex Tape, oyuncu performansıyla yürüyor, senaryo dökülüyor, e oyuncu da bir yere kadar (14 Ekim). + Devoured (2012) meğerse hiç de öyle değilmiş esprisine dayalı gerilim filmi, finali whodunit olmuş, vasat altı (13 Ekim). + The Knick Sea 1 Ep 2 ve 3'ü seyrettim (12 Ekim). + Space Station 76, sitcom hınzırlığında film, olmasa da olacak bir komedi (11 Ekim). + Sabotage, hadi hikaye belli diyelim de botokslu yaşlı oyuncular olmuyor, asıl o fena (10 Ekim). + The Knick Sea 1 Ep1 ile Ray Donovan Sea2 Ep1 'i seyrettim (9 Ekim). + Snowpiercer (2013), BD uyarlaması, distopya, eli yüzü düzgün, derinlere dalmayı da biliyor (8 Ekim). + Ferah Feza, beğenmedim, yapıntı olmuş (7 Ekim). + Tokyo Godfathers (2003), ben bunu izlemiş miydim? Melodramın dibi (6 Ekim). + White House Down, binada kalıp işi orada döndürseler gerilim olacak, illa yok artık LeBron James dedirtiyorlar, vasat avantür kaydını düşelim (5 Ekim).  +Edge of Tomorrow (2014), beklediğimden iyi çıktı, esprisi gerilimi düşürüyor orası ayrı (4 Ekim).+ Pek Yakında'yı seyrettim, komik diyemem neşeli bir film (3 Ekim). + Scarface iyi filmler arada hatırlanmalı, oksijen lazım, yeniden seyretmeli (2 Ekim).  +.


1 yorum:

Unknown dedi ki...

yoğun değerli bir yazı olmuş. Kısa bir yazıyla çok şey anlatmak demek biraz da bu olsa gerek.

Related Posts with Thumbnails