Perşembe, Nisan 17, 2014

Eisner En İyi Grafik Roman Adayları

Good Dog, by Graham Chaffee (Fantagraphics)
The Encyclopedia of Early Earth, by Isabel Greenberg (Little, Brown)
War Brothers, by Sharon McKay and Daniel LaFrance (Annick Press)
The Property, by Rutu Modan (Drawn & Quarterly)
Homesick by Jason Walz (Tinto Press)
Bluffton: My Summers with Buster, by Matt Phelan (Candlewick)
Baştan söyleyeyim, Eisner Ödüllerinde sadece grafik roman kategorsiyle ilgilenirim, ödüllere de inanmam. Benim derdim, uzak bir ülkeden olup bitenlere bakarak, kendime okuyacak iyi hikayeler keşfedebilmek...

Şunu da söyleyeyim, üç yıldır filan kendimce oynuyorum, bir kere bile kimin ödülü alacağını tutturabilmiş değilim. Şöyle mukayese edebilirsiniz, Oscar'da genellikle kimin kazanacağını tahmin ediyorum, grafik romanda tek gol atabilmiş değilim...Bi de ucundan kıyısından grafik roman filan diyorum, cebelleşiyorum, düşünün artık.

Bu seneki adayım Good Dog...Rutu Modan'a verirlerse de şaşmam...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails