Pazar, Şubat 03, 2013

Dumankara, Hayat Bir Yangındı 2

Çizgi: Ethem Onur Bilgiç

Hacıbey, Çizen: Mert Yavaşca

Bilmiyorum Fatma, Çizen: Ender Özkahraman

Pantolonlu Kadın, Çizen: Murat Başol

Neşet Çoşar, Çizen: Sümeyye Kesgin

Koltuk, Çizen: Utku Yavaşca

Bu Dünya Yalan Polis Efendi, Çizen: Uğur B.Sertçelik

Tatlıcı Nazmi, Çizen: Emre Yüce
Ferdi, Çizen: Berat Pekmezci
Dumankara, Hayat Bir Yangındı grafik roman albümü 21 Hikaye, 18 çizerle Mart ayında İletişim Yayınlarından çıkıyor. Senaryolar bana ait.

4 yorum:

Hayal Kahvem dedi ki...

Of, ben var ya... Bu kitabı tüm merakım, tüm heyecanımla bekliyorum.
Sahiden.

Gizli Not: Levent Cantek'in külliyatını topluyorum da...
Biliyorum, ilk baskıları çok değerlenecek sonra.
O yüzden.



Levent Cantek dedi ki...

Alemsiniz :)Sevgiler

Unknown dedi ki...

Ankara'da nereden edinebiliriz?

Levent Cantek dedi ki...

14 Mart'ta dağıtıma girecek. Büyük kitapevlerinin hepsinden alabilirsiniz. Selamlar

Related Posts with Thumbnails