Cumartesi, Kasım 05, 2011

Seyrüsefer Defteri 16

+ Limitless, bir noktaya kadar iyi film. Bilinen bir trük ama finali farklı yapmak istemişler. Arzu çağındayız anlıyorum ama bunu da tutturamamışlar (31 Ekim). + Hannie Caulder, Raquel nostaljisi (30 Ekim). + Crime School (1938) harika tiplemeler var, iştah açıcı (29 Ekim). + Mor Menekşeler bir bölüm daha bitti (28 Ekim). + Mardi Gras Spring Break teenage cinselliği, komedisi, vasat altı (27 Ekim). + Uninhabited, kısa korku dergisi hikayesi. Gerilimi sündürmüşler (26 Ekim). + Hung'ı seyretmeye başladım (25 Ekim). + The Mill And The Cross, Bruegel görselliği için seyredilmeli, çok film gibi değil o ayrı mesele (24 Ekim). + Nihayet Mor Menekşeler 8'i yazmaya başladım (23 Ekim). + Take Me Home Tonight gençlik komedisi, bir kaç sahne epeyce komik (22 Ekim). + The Ledge bir tv filmi havasında din, bağnazlık, aşk vs hakkında büyük ve romantik laflar etmek istenmiş (21 Ekim). + The New Daughter, kısa film olmalıymış. Costner'e yüklenip uzatmışlar (20 Ekim). + The Sorcerer and The White Snake aksiyon, fantazi, romantizm şu bu...Başarılı değil (19 Ekim) . + Mor Menekşeler 1.Bölümü yayınlandı, Eskişehirdeydim (17-18 Ekim). + Suddenly (1954), Sinatra ilginç bir kötü adammış, finaldeki ölümü akılda kalıcıydı. Tiyatro oyunuymuş. (16 Ekim). + Mumsy, Nanny, Sonny and Girly bir tiyatro oyununa dayalıymış, seyrederken anlaşılıyor. İlginç bir korku estetiği diyelim buna (15 Ekim). + Ninjas vs Vampires, herkes aksiyon yapabilir cesareti almak için kötü film syretmeli, hoh hoh (14 Ekim). + The Three Musketeers (2011) steampunk ögeler nedeniyle farklı, aksiyonu fena değil (13 Ekim). + DC Showcase Catwoman kısa animasyonunu seyrettim, güzel diyemem, karakter tasarımı eh diyelim geçelim (12 Ekim). + Eskişehir'e Mor Menekşeler bölüm toplantısına gittim (11 Ekim). + Kolpaçino Bomba, tv işi gibi sanki, argo kullanılmasa rahatlıkla dizi olabilir (10 Ekim). + Batman Year One çizgi film uyarlamasını seyrettim, yumuşatılmış, en çok kapanış jeneriğini beğendim (9 Ekim). + Bir İstanbul seyahati daha... Yayınevi toplantısı, dergi toplantısı, Karaköy Lokantası (7-8 Ekim).+ Bir ulusal film yarışması için ön jürilik yaptım, epeyce yeni yerli film seyrettim, hem iyi hem kötü oldu (5-6 Ekim). + Kötü Kedi hakkında bir yazı yazdım (4 Ekim). + Five Finger (1952), Ankara sahneleri için yeniden seyrettim. Film Ankara Casusu Cicero diye oynamıştı. İlginç bir iki Ankara ve İstanbul sahnesi var. Dönemine göre iyi oyunculuk ve iyi gerilim (3 Ekim). + Çizgi film yarışma jürisindeydim. Yeterli bir animasyon üretimi yapılmıyor, iki parlak iş vardı. Biri yarışmanın konusuyla ilgili değildi, düşünün (2 Ekim). + Dragon Crusaders bu kadar çok kavga sahnesi çekip başarısız olmak maharet ister (1 Ekim).

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails