Pazartesi, Ekim 03, 2011

Seyrüsefer Defteri 15

+ 7.Bölüm bitti, güzel gün (30 Eylül). + Naboer, kara film. Sonunu baştan biliyorsun, kısa olmasınon nedeni de bu (29 Eylül). + The Joneses Amerikan orta sınıf mizahının bir gömlek üstü, kara mizah vepiyasa eleştirisi de diyebilirdim. Konuşulur bir film (28 Eylül). + Hastahane günleri, çok şükür demeli (26-27 Eylül). + The Naked Kiss (1964), Hammer erkekliği, Doris Day erotizmi ve patetikliği. Ne buluyorum bu filmlerde? (25 Eylül). + Mor Menekşeler 7.Bölüme başladım (24 Eylül). + Il Boss, nostalji sinemasından... Mafya mafya (23 Eylül). + Kötü Kedi Şerafettin 5... Benzer temalı hikayeler olmuş (22 Eylül). + Çocukken Jack The Ripper'ı (1976) seyredip korktuğumu hatırlıyorum (21 Eylül) + Eskişehir seyahati, Mor Menekşeler prodüksiyon toplantısı (20 Eylül). + Chandre'nin Agatha uyarlaması... Çizimler güzel deyip bahsi kapatalım (19 Eylül). + Moskovskij zhigolo aşk filmine dönüşüyor ama yer yer tuhaf, belgeselci ve ayrıksı bir hikayesi var (18 Eylül). + The Mechanic, aksiyon sineması dendiğinde akla gelen Jason Statham'la yürüyen bir film (17 Eylül). + Hastahane günleri, çok şükür demeli (15-16 Eylül). + Mor Menekşeler 6.bölüm bitti (14 Eylül). + Le Crabe aux pinces d'or (1947) Tenten animasyonu, ilginçmiş (13 Eylül). + Madame Tutli-Putli güzel animasyon (12 Eylül). + Thor'u seyrettim, Titus Pullo ve John Luther'ı görmek güzeldi, gerisi falan filan (11 Eylül). + Arka arkaya seyredilecek iki film, ikisi de komik de...ikincisi ilkinden daha komik: Bloodrayne, The Third Reich ve Blubberella (10 Eylül). + Faruk Geç'ten Kutsal Yalan ve Yeniden Gelen Bahar'ı okudum, ikincisi daha iyiydi. Yine karamsar, bıkkın ve iyi bilinen mekanlarda geçen bir anlatım (9 Eylül). + Iris the movie, tuhaf bir film. Soğuk savaş entrikası, komplo teorisi, melodram vs... Kendine hayran olmaktan hikayeyi kaçırmış (8 Eylül). + Jump, gerçek bir hayat hikayesinden yola çıkılmış, başka bir şey olacakken kaçırılmış bir film. Işık, kostüm, oyunculuk epeyce silikon (7 Eylül). + La Piscine (1969), Alain ve Romy nostaljisi için seyrettim ve evet, geriye en çok bu yönü kaldı (6 Eylül). + Water For Elephants başrol oyuncusu nedeniyle teenage ilgisi çekecek, fazlasıyla televizyon olan vasat bir film (5 Eylül). + Your Highness eğlenceli bir fantastik macera filmi. Dany McBride senaryoda kendine iltimas geçmiş... (4 Eylül).+ The Devil Rock, teatral bir film. Savaş filmi gibi başlayıp tek bir mekanda geçer hale geliyor. Başarılı değil (3 Eylül). + Once Upon a Time in The West'i seyrettim. Fetişler, kendine hayran sahneler, kirlilik, erkekler ve müzik (2 Eylül). + Mad Men Sea.1 seyretmeye başladım, biraz gecikmiş olabilirim, üstüme gelmeyin (1 Eylül).

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails