Perşembe, Haziran 02, 2011

Seyrüsefer Defteri 11

+ Dünya ve Ben, Juan Jose Millas, güzel kitap (31 Mayıs). + Mr Hyde filmleri izliyorum, tarihsel olarak tekinsizin nasıl anlatıldığını görmek ilginç (30 Mayıs). + The Black Dahlia, türün tüm klişelerini taşıyor, seyrettim ben bu filmi yapıyorsunuz (29 Mayıs). + The Eagle'ı seyrettim. Aksiyon filmi için iyi sahneler içeriyor. Temposu ortalarda düşse de iyi macera (28 Mayıs). + Unknown'u seyrettim, hafıza kaybı her zaman ilgimi çekiyor (27 Mayıs). + Le plus vieux métier du monde, altmışlı yılların gişe filmi. Dönemin erotizmi ve güzel kadınları... (26 Mayıs). + Büyülü Rüzgar 102-104'ü okudum. Güzel bir korku ve aksiyon hikâyesi… Sayfa sayısı arttı ama finali yine çok sıkışık (25 Mayıs). + No Strings Attached'ı seyrettim, oyuncular daha iyisini yapabilir hissi veriyor, hemen unutulacak film, vakit geçirtiyor (24 Mayıs). + Marvel Knights Spider-Woman’a animasyon denemez ve bu haliyle epeyce sıkıcı (23 Mayıs). + İncir Reçeli, tarzım değil ama asıl mesele 40.dakikada filan çıkmış ya takdir ettim (22 Mayıs). + Samuray hakkında bir yazı yazdım (21 Mayıs). + Montparnasse'lı Kiki’yi okudum, güzel bir grafik roman, hakkında bir şeyler yazarım (20 Mayıs). + Tuna'yla Hop'a gittik, vasat altı (19 Mayıs). + Californication Sea 4'ü seyretmeye başladım (18 Mayıs). + Drive Angry'yi seyrettim, 70'li yıllar havasında aksiyon filmi (17 Mayıs). + Kötü Yol hakkında bir yazı yazdım (16 Mayıs). + Thorne'un ilk üç bölümlük serüvenini seyrettim, sert bir hikâye (15 Mayıs) . + Merhamet çalışmasına yeniden başladım (14 Mayıs). + Doğum günüm bugün, Ankara'da Merhamet toplantısı yaptık (13 Mayıs). + Millar'ın Nemesis'ini okudum, dört sayılık aksiyon çizgi romanı, Kore filmlerini andırıyor (12 Mayıs). + İstanbul'da Şehir Üniversitesinde Şehre Göçen Eşek çerçevesinde bir konuşmam vardı (11 Mayıs). + Kidnap and Ransom, üç bölümlük mini dizi seyrettim, vasat... (10 Mart). + Guy Delisle Pyongyang grafik romanını okuyorum, güzel hediye (9 Mart). + Merhamet'in yeni bölümlerini bitirdim (8 Mayıs). + Yaşar Kemal'in Röportaj Yazarlığında 60 Yıl kitabı çıkmış, bir yazı ancak bu kadar güzel başlayabilir dedirten cümleler var, sıcak (7 Mayıs). + Event'e başladım, ilk bölümü 24 ile Lost arasında bir şey, beni çok sarmadı, bir kaç bölüme daha bakarım (6 Mayıs). + Yayınevi toplantısı için İstanbula doğru yola çıktım, her yerde Merhamet'le uğraştım (4-5 Mayıs). + Zen adlı bir polisiye diziye başladım, üç bölümlük BBC işi, hoş bir tarafı var. Polisiye entrika o denli başarılı değil ama izlettiriyor. Dürüst Zen daha belirginleştirilebilirmiş (3 Mayıs). + Hal Niedzviecki'nin Ben Özelim kitabını okuyorum (2 Mayıs). + Bugün 1 Mayıs, çalışmamalı ama yine çalışıyorum. Sandıkiçi 2 çıkmış, hakkında bir yazı yazacağım (1 Mayıs).

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails